Onsdag 6/8-2025 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov illa fram tills sex tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen först till 9:30 då jag tog mina tabletter och sedan till tio tiden då jag tog mitt blodtryck sedan låg jag till ett tiden innan jag kom ur sängen. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå 14:40 och när den gjorde detta så stack jag till gymmet och hem igen. Mer om detta nedan. Fick igång middagen och såg ett nytt avsnitt av serien jag såg igår och idag fick jag inte i mig något kaffe efter detta. Så har jag spelat lite Super Meat Boy ett litet tag idag. Ja sedan tog jag mitt blodtryck igen till 19:30 och jag hade normalt igen hade detta i morse med bra tryck idag.

TRÄNING: Jaha idag gick jag igen men gick idag bara tjugo minuter innan jag gav upp har ont i väster foten när jag går och det har med min anklar att göra tror jag i alla fall. Nu skall jag till läkaren till tio imonn så vi får se vad hon säger då.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile (natt) (dag) Smile (träning)

Om henrik.porali

Jag är en liten kille som skriver om att jag skriver noveller, roman och dag och träning. Och min kassa sömn kommer också med...
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.